Vilken del avlivet kontrolerar vi egentligen?

Ja, det är en fråga som man kan ställa sig själv lite då och då. Men inte blir man klokare av det, men det är klart att du kan kontrolera ganska mycket av ditt eget liv men dock inte allt. Men det är kanske en mening med det också eller?

I onsdags så var jag först på ett möte. Därefter träffade jag P på salogen. Hjälpte mig att lacka mina nagler och sen tog vi en fika. Följde henne hem för jag skulle ändå handla på WiLLY:S. På kvällen gjorde jag inte så mycket.

Träffade A i går: Vi fixade med fotona, handlade lite, åt middag i hop och färgade mitt hår. Tack för hjälpen Vannika. Sen tittade vi på den sista filmen av de tre filmer jag hyrt.
 Fy fan vad bra den var! Den sätter vi upp på min önskelista =) Efter filmen kollade ci lite på TV:e innan A körde hem och jag gick och la mig.

I dag gick jag upp vid 09:00 åt min frukost och tog en sväng med dammsugaren, därefter läste jag lite och nu sitter jag här. Ska snart göra mig i ordning för att ta träffa vackra Melli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0